woensdag 7 november 2012

Bucketlist: Things I have to have before I die

Ooit begonnen aan een bucketlist? Nee? Een dikke aanrader!

Bij het maken van een bucketlist kan je eigenlijk alles opschrijven wat je ooit nog eens zou willen doen voordat je dood gaat. Zo kan je alle dingen die je stiekem nooit zou durven doen op je lijstje zetten. Ik zou bijvoorbeeld altijd al eens in de stromende regen in een cabrio willen rijden of met een motor door Amerika touren. Je kan je bij het maken van je list helemaal laten gaan, niks is te gek, think out of the box!

Bij deze wil ik jullie het begin van mijn eigen bucketlist laten zien. Dit is echter geen gewone bucketlist. Op mijn lijst komen namelijk alle dingen die ik eigenlijk voor mijn dood in mijn kast wil zien hangen. Een soort van "Things I have to have before I die".

Het allereerste item dat ik op mijn bucketlist heb staan is de wereldberoemde Celine Luggage Phantom Tote.


Ik ben serieus verliefd op deze tas en heb er een dagtaak van gemaakt om via allerlei sites een tweedehandsje op de kop te tikken, want laten we eerlijk zijn, die tassen zijn be-la-chelijk duur!

Ik ben erg benieuwd wat jullie op jullie eigen bucketlist zouden zetten! Misschien geven jullie me inspiratie voor mijn volgende item op mijn lijst ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten