maandag 19 november 2012

Tip van de week

Vorige week heb ik Marktplaats als tip gegeven om low budget te shoppen. Deze week heb ik een nieuwe tip en dat is: Ga eens shoppen bij bijvoorbeeld C&A. Waarschijnlijk hebben we allemaal onze herinneringen aan de C&A. Ik nam er vroeger regelmatig een kijkje met mijn moeder en de afgelopen jaren loop ik er ook weer naar binnen. C&A heeft een oubollig imago welke helemaal niet terecht is. Natuurlijk kan je oma haar hart ophalen bij de C&A, maar als je goed zoekt kom je genoeg leuke kledingstukken tegen die in andere winkels voor de driedubbele prijs verkocht worden. 

Ik heb hieronder een selectie gemaakt van de leukste kledingstukken uit de C&A collectie.
Wil je liever niet gespot worden terwijl je aan het losgaan bent in de C&A? Neem dan een kijkje in de online shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten