maandag 3 december 2012

New In: Schotse ruit

Afgelopen week ben ik naar een outlet geweest. Tijdens deze outlet werden verschillende merken verkocht voor een klein prijsje. Hoewel het even zoeken was heb ik daar dit vest gevonden. Het vest is van het Nederlandse merk Scotch&Soda. Persoonlijk ben ik dol ik merken van eigen bodem.


Voor het vest heb ik maar 15 euries neer moeten leggen, als dat geen mooi outlet prijsje is! En misschien wel het leukste aan het vest vind ik het etiket in de zoom. Op het etiket staat namelijk de volgende grappige tekst:

"
Care for your garment. 
Wash this garment only if you think it smells really bad or when others complain about it.
Dry clothes are warmer than wet clothes. Especially in the winter.
Press as flat as possible if you want to safe some space in your closet.
Wear this garment with pleasure. Yes!
"

Lieve Scotch&Soda ik zal mijn vest met heel veel plezier dragen. Yes! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten